Ruten For Resten – en rute for dem som verden glemmer

Giv bidrag Giv med
Oprettet Af:
David Bell
Samler ind til:
Anden / ved ikke

Ruten For Resten – en rute for dem som verden glemmer

Når du kigger dig omkring, ser du det måske ikke, men lige nu er der store udfordringer i verden; Ebola-udbrud, krig og sult præger forskellige nationer. Det kan måske virke, som om disse ting er lidt langt væk, men sagen er, at det foregår lige meget, om vi vender ryggen til eller ej.

Ikke nok med at vi samler penge ind, prøver vi også at sprede et budskab. Et budskab om, at lige meget hvor du kommer fra, og hvem du er, deler vi alle sammen denne planet. Vi har ikke et ønske om at give dig dårlig samvittighed. Tværtimod ville vi gerne dele vores oplevelser, sprede et godt budskabet med smil, og opfordre til donationer, så vi sammen kan hjælpe vores medmennesker.

Vi valgte at lave en indsamling for Læger uden Grænser, ikke bare fordi de er en af de organisationer, der hjælper i allerflest lande og hjælper med alle de ting, der truer menneskeliv. Nej, vi valgte dem også, fordi deres mission er noget for sig. Læger uden Grænser har nemlig ingen grænser, og det er lige meget, hvem du er, eller hvor du kommer fra. De anerkender det, der er ved at være menneske, og det er netop det, vi også ønsker.

Derfor kalder vi vores mission RFR (Ruten For Resten).

VORES MISSION – Ruten For Resten

Vi er tre drenge, der lige er gået ud af gymnasiet, og vi har en vision om at gå ned gennem Europa med bare et telt på ryggen. Vi er måske ikke læger eller sygeplejersker, men vi ønsker at forsøge at sprede et budskab og gå for noget godt.

Målet er at gå fra Danmark (København) til Grækenland (Athen). Vores rute er 3500 km lang, men vi kan ikke garantere, at vi når det uden hjælp fra jer. Vi har der sat baren højt ved 10 kr pr kilometer, hvilket vil sige vores mål er 35.000 DKK. Bare 10 kr kan gøre en forskel så send en 10 til et godt formål eller mere hvis budskabet taler til dig. At gå for en organisation som Læger uden Grænser ville gøre en kæmpe forskel for os, da der både bliver en mening med galskaben, men også, vigtigere, fordi det betyder noget for os, at vi føler, at vi kan hjælpe – og det kan du også!

Vi håber reelt, at folk vil være med til at sprede budskabet og møde denne kampagne med et smil, for det er, hvad der tæller i sidste ende for os. Vi begynder at gå fra Danmark d 15/7/2026

Giv bidrag Giv med
0 kr.
0%
109 Dage tilbage

Seneste aktivitet

  • Anna Rybicka Læger uden Grænser

    Kære David og venner

    Først og fremmest tusinde tak fordi i støtter netop Læger uden Grænser med jeres fantastiske projekt!

    Vi ønsker jer held og lykke og en rigtig god tur !

    Bedste sommerhilsner

    Anna-Donorservice